هستی طوری که نیستی
 
من و تنهایی و تو
 
 

 

دلم خیلی سنگینه، پا نمیده خونه رو مرتب کنم و بشینم واسه امتحانم بخونم...
انگار همیشه یه چیزی کمه...چی به تو بگم آخه من؟ اونقدر ازم دوری که اصلا نمیدونم چه جور حسی نسبت بهت دارم. همش باید از روی حالتای روحیم حدس بزنم که چقد دوستت دارم، تو این وسط هیچ کاره ای! الان دقیقا 3ماهونیمه ندیدمت. یه دوری شکننده بعد از 2 هفته رابطه ی حسنه* که آخرش هم به گند کشیده شد.
چی بگم از دل تنگم؟ حسی که تمام روزا و لحظه هامو قرق کرده و تو با اون اسمسای سرد و سنگینت همشو به سیاهی شب میرسونی...
آره حق با توا من آدم لجبازیم، چون نبودی و هیچ تلاشی نمیکردی که منو ببینی، منم شیطنت میکردم و تو اسکل بازیای دوستام شریک میشدم
اگه اونقدر برات بی اهمیتم که حتی به خودت زحمت نمیدی یه سفر نمیای چرا من اینقدر بهت بها بدم؟ چرا هیچ تلاشی نمیکنی دل منو به دست بیاری؟گاهی فک میکنم فقط برای زدن مخ من با دوستات شرط بسته بودی...یا میخاستی قدرت سنجی بکنی ببینی چقدر میتونی یه دخترو، اونم منو، شیفته ی خودت بکنی...آخه اگه دوست داشتنت حالت عادی داشت که من اینقدر به حست شک نمیکردم و این همه تلنگر نمیخوردم که بسه بابا سر کارم و...این 4 ماه مدت و موقعیت فوق العاده ای بود واسه فراموش کردنت اما تو نذاشتی.
از این به بعد ابراز احساسات مطلقا ممنوع.                         
 
        مطلقا ممنوع
 
*دو هفته آخر شهریور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 آذر 1389برچسب:, :: 21:40 :: توسط : شادی

درباره وبلاگ
از 22 خرداد 88 روز انتخابات بود که فهمیدم دل من مثل مملکت بهم ریخته و چه بلایی سر مردم و من اومده...دیدی میگن وقتی میخای بفهمی هرچیزی چقدرکن؟ارزش داره ازش دوری کن؟... خلاصش اینکه حدودا 2/5 ساله حضور هیچ کس مثل حتی یادش دلمو تو سینه نمی لرزونه بناست هیچ وقت این وبو نبینه اینه که مینویسم تا دلم نترکه...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تنهایی و تو و آدرس azkaroon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 30759
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1